Állati jó csomag, avagy beindult a Book a Sloth!

Megérkezett Magyarország első könyves doboza! Persze a legelső normál doboz majd csak novemberben érkezik, amit itt láthattok, az egy mintadoboz, ami bemutatja, hogy nagyjából mire számíthatunk a következőkben. A bloggerek és vloggerek segítségével még biztosan alakít majd rajta a Book a Sloth csapata, de nekem már így is nagyon tetszik, mert hangulatos, és hát könyves doboz tele meglepivel, azt meg mindenki szereti, ugyebár. 🙂

Először nézzük, hogy mit tartalmaz a csomag! A doboznak minden hónapban van egy témája, ez most egy “Állati” csomag volt, amiben Lauren Fern Watt Egy ​kutya bakancslistája című kötete kapott helyet a Libri kiadótól. Be kell valljam, nem szoktam állatos könyveket olvasni, de ez egy igaz történet, azokat meg szeretem, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok. 🙂 Ehhez dukált egy mágneses kutyás könyvjelző, mert könyvjelzőből soha nem elég! A Book a Sloth-tól két matricát is kaptunk, de szerintem egész nyugodtan lehetne majd Book a Sloth-os könyvjelző is a csomagokban. Na, és a legszívmelengetőbb a kis kézzel írt üzenet a könyv írójától, ami még inkább meghozza az ember kedvét az olvasáshoz. Nem tudom, hogy tudták elintézni ezt, de ezekért érdemes dobozt venni egy darab könyv helyett. 🙂

Aztán három kézműves terméket is felfedezhettünk, méghozzá egy Lush fürdőgolyót, amit már alig várok, hogy kipróbáljak, és ez volt a legmeglepőbb számomra, de nagyon tetszik. Egy csomag gyümölcsös teát, amin fel van tüntetve, hogy magyar termék, és én nagyon támogatom, hogy minél több ilyen legyen benne. A Tortaművektől egy kis keksz a teához, és három képeslap, abból egy állatos, és kettő Roald Dahl előtti tisztelgés, mivel most lenne 101 éves. Ez tehát a tartalom, és én elég pozitívan csalódtam. Annyira jóleső volt végigtúrni és felfedezni ezt a könyves dobozkát, hogy biztos vagyok benne, hogy nem ez lesz az utolsó ilyen dobozom. Főleg, ha még több könyvmániás cucc kap benne helyet, például feliratos bögre, vászontáska vagy bármi más, mert hát ilyen téren szinte kimeríthetetlen a választék.

A doboz külsején lehetne még alakítani, valami kis színt belevinni, hónaponként változtatni esetleg, mert a fehér alapon fekete nem túl izgalmas. Belülre is jöhet még töltőanyag, és gondolom szállítótól függ, de elrontja az összképet a ráragasztott papír a címzettel. Ilyen téren lehet még fejlődni, és persze a beleválogatott dolgok is bővülhetnek. Amit soknak érzek, az az ár. Nagyon sokaktól hallottam azt, amit én is gondolok: hogy túl drága. Mert nyilván valamiből bevétel is kell, meg ott a szállítás meg a termékek, de 7 vagy 8 ezer forintot minden hónapban nem biztos, hogy sok ember ki tud adni rá. Nagyjából úgy tapasztaltam, hogy 5 ezer forint környékén mozoghatnának a dobozárak, és akkor sokkal többen fizetnének elő több hónapra. Főleg úgy, hogy végül is zsákbamacskát vesz az ember, mert a könyv meglepetés, így bármi lehet egy adott témájú csomagban.

Most pedig jöjjön néhány fontos információ azoknak, akiket érdekel ez a szuper kezdeményezés. És kiket ne érdekelne? 😀 Az előfizetési időszak minden hónap 15-től a következő hónap 5-ig tart majd, a kiszállítás pedig az adott hónap 10-15-ei időszakában történik majd meg. Az első dobozra kivételesen mától lehetséges előfizetni, egészen november 5-ig! Ehhez van is nekem egy kuponkódom, ha ezt felhasználjátok, akkor máris 10 %-kal olcsóbb lesz a dobozotok, szóval használjátok bátran: LVVJ7JKTJQUZ 

De egyelőre csak limitált számban kaphatóak majd, tehát összesen 100 doboz vár a gazdájára minden hónapban, így jó lesz sietnetek. 🙂 És ha még most is bizonytalankodtok, akkor elmondom, hogy az első 150 vásárló között 1 db londoni hétvégét is kisorsolnak (A csomag tartalmaz két repülőjegyet oda-vissza (Ryanair) és 1 éjszaka szállást a Paddington közeli Abbey Court Hotelben reggelivel)!

Szóval a kezdeményezés szuper, az irány remek, és csak így tovább a Book a Sloth csapatának! Nagyon támogatom azt, amit csinálnak, remélem, hogy a hirtelen indulás után minden a helyére kerül majd és szépen lassan kialakul az első magyar könyves doboz végleges változata, amiért biztos vagyok benne, hogy megéri minden hónapban várni a postást. Én pedig nagyon szépen köszönöm ezt a csuda csomagot, már ez a mintadoboz is sok örömet okozott, és ajándékötletnek is nagyon jó! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

