C. J. Roberts – Megigézve a sötétben (A sötét páros 2.)

the-dark-duet

Megigézve a sötétben

Oldalszám: 480
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Megjelenés: 2015

Senki sem születik szörnyetegnek, csak később válik azzá.

Ami először eszembe jut erről a könyvről, hogy még a Fogoly a sötétben-nél is durvább. Sokszor félünk a folytatásos sorozatoktól, mert gyakran csalódást okoznak. A Megigézve a sötétben nem csak remek, de talán még jobb is, mint az első rész.

Jót tett a visszaemlékezés és a jelenbéli események párhuzamos zajlásának a dátumozás. Szép lassan végighaladtunk a történeten amit Livvie mesél el, de néha így is belecsempészi az írónő Caleb szemszögét.

Ami nem tetszett az az olcsó húzás, SPOILER hogy az írónő rögtön elhinti bennünk Caleb halálát SPOILER VÉGE. Aztán engem zavart Reed és Sloan mellékszála. Felesleges volt, nem igazán érdekelt külön a magánéletük, és Reed-del egyáltalán nem szimpatizáltam. Nem volt számomra hihető karakter, és feleslegesnek bizonyultak a hajlamai is. Számomra ő pont olyan volt, mintha direkt kigúnyolná Caleb karakterét, hogy felhívja a figyelmet rá: nem csak egy járható út van. Ezt magunktól is tudjuk, mégis jobban érdekelt engem Caleb és az útja, mint Reed.

Nem volt hihető az sem, hogy Livvie vallomástevését olvashattuk. Miféle beteg indoka lenne két vadidegennek kiteregetni döfésről-döfésre a szexuális részleteket? Semmi a világon. Ha annyira el akarja mesélni, írja le magának. Szóval ez a kerettörténet nem lett a szívem csücske, így próbáltam tőle eltekinteni. SPOILER Reed lesmárolása is totál felesleges volt SPOILER VÉGE.

Egyébként a történet, minden hibájával együtt, igazán jó és brutális volt. Örültem, hogy kaptunk még egy kis időt, mielőtt Caleb döntene. Így a két szereplő történetén kívül beleláthattuk más rabszolgasorsokba is, amik igazán érdekesek voltak. Felipe és Celia párosát szerettem, érdekes színfolt volt a külön kis történetük, és remény sugalló is.

Viszont néha nagyon idegesített Livvie viselkedése. Értem én, hogy nem adja fel, ne is, de felismerhetné, hogy bizonyos helyzetekben egyszerűen be kéne fognia, és akkor lehet, hogy kevesebbet is sírna…Fel nem bírom fogni, hogy nem száradt még ki teljesen ennyi sírástól.

Légy észnél! Vívd meg azokat a csatákat, amiket megnyerhetsz, és fogadd el azokat, amiket nem.
Így éled majd túl.

Sok durva jelenet volt ebben a kötetben, néha nekem is le kellett raknom egy kicsit, mert ennyit nem lehet egyszerre megemészteni. Néha viszont sok volt a visszaemlékezés az első rész eseményeire. Ugyebár senki nem azért veszi meg a második részt, hogy újraolvassa az elsőt.

Caleb sokkal durvább volt, de közben gyengédebb is, és ez a kettősség adta feszültség nőttön-nőtt. De azért néhol mégis úgy éreztem, hogy megtorolatlanul hagy dolgokat, SPOILER például a pofont, vagy mikor Cica megszégyeníti mások előtt SPOILER VÉGE. Viszont nagyon izgalmas volt a történet vége. Itt már pattanásig feszültek az olvasók idegei. Valószínűleg ezért nem is bírtam lerakni. Egyszerűen muszáj volt megtudnom a folytatást.

Nagyon tetszett, hogy láthattuk, Caleb is csak ember. Viszont nem volt teljesen egyértelmű a zárás, így az utolsó lapig izgatottan olvastam. Hál’istennek itt már nem volt kerettörténet, mert ezt a részt Livvie nem osztotta meg az ügynökökkel.

Azért még szükség van a befejező kötetre, hogy tényleg le legyen zárva ez a szenvedélyes és fájdalmas történet, de így sem függővéges a kötet. Nagyon elégedett voltam ezzel a kötettel, élveztem olvasni. Ide nekem a befejező részt!

szikvszikvszikvszikvszikvszikvszikvszikvszikvszivkjh

10/9

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

