Vakáció Book Tag

jhgf

Még mielőtt véget érne az idei nyár és elmerülnék a nagy egyetemi életben, gondoltam kitöltöm én is a vakációról szóló book taget. Ugyan a nyaraláson már túl vagyok, de most idézzük vissza azt a páratlan hangulatot, amit a tengerpartnál érzünk a kezünkben egy könyvvel!

1.  Másmilyen hangulatú könyveket olvasol nyáron, mint a többi évszakban?

Nem igazán igazítom az olvasnivalómat az évszakokhoz, de tény, hogy a nagyon nyárias olvasmányokat szívesebben veszem a kezembe kánikulában. A szürke, hófútta tájakról valahogy nincs kedvem +40 fokban olvasni…

 2. Melyik könyvszereplővel nyaralnál szívesen együtt?

Hermione Granger-hez lenne pár kérdésem, amik megválaszolására tökéletes lenne egy közös nyaralás:)

3. Egy nyári hangulatú könyvborító?

covers_91842covers_352775

A napokban sikerült beszereznek Elizabeth Gilbert – Eat, Pray, Love című könyvét, aminek a borítója abszolút a nyarat idézi számomra. Ezen kívül a Ne érints c. könyv is csodaszép és nyarat idéző!:)

 4. Egy könyv, aminek címében szerepel az, hogy vakáció?

Olyan könyvvel még nem volt szerencsém találkozni, amelyiknek vakáció szerepel a címében, helyette válasszuk a  ‘nyár’ szót, mert olyat már olvastam, mégpedig a Nyárutó-t Joyce Maynard-tól.

5. Képzeld el, hogy a tengerparton ülsz, csodás az idő. Mit olvasol éppen?

covers_291070

Nem kell álmodoznom róla, mert pár hete pontosan ezt csináltam a tengerparton ülve. Igaz, hogy 4 könyvet is megjelöltem, mint esélyest, hogy velem tartson a nyaralásra, de végül egyiket sem sikerült időben beszereznem, majd a könyvesboltban belebotlottam egy másik szintén nyárias színekben pompázó könyvbe. Audrey Niffenegger – Az időutazó felesége c. könyv volt az a szerencsés, aki élvezhette velem a napsütést és némi homokot is:)

6. Egy kékszínű borító- ég, tenger?

covers_312743covers_343321

Az egyik, ami rögtön beugrott az égről, az A felhők fölött 3 méterrel. A másik pedig, amit nagyon szeretnék idővel beszerezni, mert csodaszép, az A hazudósok.

7. Egy sárga színű borító – homok, nap?

703490F

(Más nem jutott eszembe, bár ebből sem a filmes borítósat olvastam)

8. Kivel mennél el egy pörgős hawaii buliba?

Bridget Jones-szal:D Vele meg lenne alapozva a jókedv:D

9. Egy dal, amiről a vakáció jut eszedbe?

Imádom őket:D Vigyázat! Odaát spoilert tartalmaz!

10. Hány könyvet tervezel elolvasni a vakáció alatt?

A tervem számokban nem tudom meghatározni. Egyik napról a másikra gyűlnek a listámon a jobbnál jobb könyvek, és már most sincs helyük a polcomon, pedig még a felét sem szereztem be. Van ugyan reading challenge listám, amin több, mint 50 könyvet jelöltem meg az évre, de a célom inkább az, hogy minél többet olvassak a nyáron, mert félő, hogy az egyetemi időszakban nem lesz elég időm.

Most, hogy végeztem a teszttel megyek is olvasni!:)

(Töltsétek ki ti is, és írjátok meg a linket bejegyzésben!)

Vélemény, hozzászólás?

